Felejthetetlen nyaralás Bulgáriában

Éveken át jártunk Bulgáriába nyaralni, mert valahogy mindig úgy alakult, hogy végül Napospartra vitt az utunk. Először vonattal mentünk. Egy augusztusi szombat délelőtt felszálltunk a Keletiből Burgaszba induló vonatra. Csak ülőkocsi jegyünk volt, mert spóroltunk nagyon, aztán az állomáson elkapott minket az egyik kabinos, és mondta, hogy van szabad hálófülke, ahol ketten lehetünk, most odaadja olcsóbban. Így odaúton roppant kényelmesen telt az a csekély 26 órányi utazás. Gyönyörű volt a már alkonyati fényben minket kísérő Kárpátok Romániában. Másnap délelőtt érkeztünk meg Burgaszba, ahonnan helyi busszal átmentünk Napospartra a lefoglalt szállásunkra. A nyaralás Bulgáriában számunkra így telt: reggeli a szállodában, majd kis pihi még a szobában, aztán késő délelőtt lesétáltunk a tengerpartra és napoztunk meg strandoltunk egész kora estig. Öt órakor elkezdik összeszedni a nyugágyakat a strandon, és kezdenek takarítani, így akkor nem árt összeszedelődzködni. Zuhanyozás után, vissza a partra és séta végig a parti sétányon. Az egész sétányon végig árusok, szórakoztató játékok, extrém játékok, bárok, éttermek kísérnek. Mintha egy vidámparkban lennél. Beültünk valahova vacsorázni, majd úton visszafelé még vettünk azokból az isteni minifánkokból, amit a szemed előtt sütnek és az édes illata az egész partot belengi. Voltunk aquaparkban is, mert az itt kötelező. Eddigi tapasztalataink azt mutatják, hogy érdemes a távolabbi, nessebariba menni, bár sokkal többen is vannak ott. És nem szabad elfelejtkezni a csellengésről Nessebar óvárosában sem, kötelező program legalább egyik este. A bulgáriai nyaralás után, feltöltődve indultunk vissza a vonattal, most már sajnos tényleg egy ülőkocsiban. Azért van ennél kényelmesebb módja is a bulgár nyaralásnak, repülőjegy, transzfer, szállás előre lefoglalva, mint amilyenek itt vannak: Bulgária nyaralás.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.