A közösség megfogása a Facebook-on keresztül
Az internet felkapottságának köszönhetően a cégek könnyebb megoldásba kezdhetnek a hírnév megszerzéséhez. Nagyon sok vállalkozás tudja jól, hogy egy weboldallal vagy webáruházzal sokkal könnyebben terjesztetik szolgáltatásaik és termékeik. Mivel a Facebook oldalak nagyon elterjedtek, kialakult a közösségi média marketing, ami eddig már nagyon sok profitot termelt a cégeknek. Mi is az előnye? Hogy egy egyszerű megosztási lehetőséggel az oldalaink felhasználói megoszthatják a közösségi oldalon is barátaik körében is a vállalkozások honlapjait. Így újabb lehetséges vásárlók kerülnek be a körbe. Akit érdekel, már rá is kattinthat az oldalra, mivel globálisan vagy országosan elérhetőek, így a rendelések, megbízások száma is megnő, mert nem kötődik már a cég egy földrajzi helyhez sem. Az SMM- Social Media Marketing tehát egy népszerű, de még fiatal megoldás arra, hogy a vevőket megfogjuk.
Nagyon sok cég igyekszik már hozott anyagokból és egy Facebook oldal létrehozásával haladni a korral, a technikával, a PR-technikákkal. Egy jó arculat, néhány fontos, cégre utaló anyag, valamint pár kép igazán jó megoldás, és ugyanakkor könnyen megvalósítható. Jelenleg több mint 3 millió magyar lakos használja nap mint nap a Facebook-ot. Legyen csak 10 vásárlónk, aki megosztja hivatkozásaink, oldalunk vagy reklámunk, és már el is indul egy lavina, hiszen mindegyiknek vannak ismerőseik, akik meglátják, ha nekik is tetszik vagy vásárolnak, tovább küldik az Facebook-os cégoldalt és újabb, majd megint újabb köröket mozgat meg a cég tevékenysége, neve.