Kisvállalkozások és az internet

Egy kisvállalkozás a szolgáltatásai értékesítésénél nem hagyhatja figyelmen kívül az interneten érkező látogatókat, potenciális megrendelőket. Az ügyfelek magas szintű kiszolgálása nem képzelhető el az interneten történő megjelenés nélkül. Az ügyfelek döntő többsége el is várja még a kisvállalkozásoktól is, hogy olvashasson róla az interneten.

Sok kisvállalkozás, vállalkozó felismeri a lehetőséget, de nem tudja hogyan is kezdjen hozzá. Ahogyan elkezd érdeklődni, szembe találja magát mindenféle a számára idegen, érthetetlen kifejezésekkel. mint a: domain, keresőbarát weboldal, linképítés, online reklám, keresőoptimalizálás stb. Hogyan tudna eligazodni, mit lehet javasolni a kisvállalkozó számára?

Talán az a legjobb, ha megpróbáljuk a fehéren feketén elé tárni, mi fog történni és mennyi időn belül, ha saját weboldallal rendelkezik. Természetesen a felmerülő költségekről is beszélnünk kell. Kerüljük a Seo szakkifejezések használatát, hiszen egy villanyszerelőtől sem várunk tájékoztatást az elektromos áram élettani hatásairól. Győzzük meg a vállalkozót arról, milyen ciki ha egy vállalkozói névjegykártyán nincs e-mail cím, vagy ami még borzalmasabb ha valamelyik ingyenes szolgáltatói e-mail cím található rajta.

Mindent megpróbálhatunk, de igazán akkor lesz a vállalkozó meggyőzve a weboldal fontosságáról, amikor megérkezik az internetről az első megrendelő. Amikor boldogan újságolja, hogy „ez a vevő már az internetről jött”, vagy „mondta az ügyfél, milyen jó a honlap”.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás